Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 62 to 101 of 436 · Next page · Previous page · First page · Last page
(+1)

Check out this shit called baldi's basics if it was better

(+1)

Yay~ I have beaten it!

(2 edits)

even you do a video  on the full game demo ๐Ÿ˜ข ๐Ÿ˜ข I want to screen record but I don't know how to screen record on computer 

(1 edit)

Check out OBS Studio, it's a free open-source screen recording program :)

(-1)

IT'S not working for me

try window G

Download a computer screen recorder app

OK

use bandicam it works :)

Here's a picture 

ooooooooh

the ending was a little disturbing, i would say...

Will this demo be released for any mobile devices?

Nope, I have no plans to release this on mobile devices SO IT WILL NEVER BE ON MOBILE SO BEAT IT >:(

really though cuz y I need this game for mobile man

He said he had no plans but his plans could be made and he wrote to kickstarter that he would deal with it

(1 edit)

It may have said that but that doesn't mean that is going to be on Android or iOS

Edit: just demo won't be for Android or iOS but the final release might be on an Android or iOS who knows

Why does most people commenting on this game sound like 9-12 yo kids?

(1 edit)

Teach me how to add Loading Screen, Big Ol' Boots and Teleportation Teleporter, Im working At Baldi's Bigger School Big Update

This in KICKSTARTER DEMO EXCLUSIVE XD

Bug: the game is not working on android

(+2)(-1)

That is not a bug, it is just that there is not an android version.

No Android version! This is getting bad! Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!! That's it! Lots of people want to play the game on android!

Can you put   2 secret ending in it

1 good ending and 1 bad ending

Mystman12 plz make a MOBLE VERSION FOR The Game

NOBODY MAKE ANDROID VERSION FOR PUBLIC DEMO PC, YOU CAN'T...........

PD: at least in 2020

Actually, you can. The game is made on Unity 5 but porting it to mobile devices is a pain in the ass; the SDK's, the Joystick implementation, Code optimization, etc.

Hi, I'm EdyDude. Today i have a question about the $30 thing. Can i get access to special demo through BackerKit? I'll wait for a response since i'm a backer of this project on BackerKit.

(-1)

I'm* every I has a capital, if you are doing grammar!

It's the internet, not spelling class.

I'M JUST SAYING IF PEOPLE WANT TO DO PROPER GRAMMAR BITCH!!!!

We really don't wanna do proper grammar. Okay?

OKAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANNOUCMENT: My Baldi's Basics Full Game is out, and if you wanna play you can, there's a second version of my full game.

wooo hoo!!! :D

Woo hoo! what? That my full game is out if that is why woo hoo then woo hooo! :DDDD

lol

D: are you trying to make me saddddd D;

no

AAAW sad... It's too risky to run :c

:ccc Don't eat butt in the halls! No eating butt in the halls.

Filename2, is in the main game, in 1.4.4 with the secret ending.

(1 edit) (-1)

Maybe Filename2 is will appear in Kickstarter Demo?. :/

Filename2 Is in 1.4.4 in the secret ending.

1.4.4?

1.4.4. in the main game.

The latest version is 1.4.3

N...o I have a 1.4.4, if you look on Baldi's Basics page... I have 1.4.4

(-1)

ANNOUNCMENT: Everyone! STOP COMPLAINING ABOUT THERE BEING NO ANDROID VERSION! The android is already, on the main game, but not on the demo. Basically, if you have a tablet or phone, or IPAD, go on play store, search up Baldi remix, and the Baldi I have, should be called, like... Err, like math school With the picture being Baldi, holding the you can think pad! Jeez! EVERYONE..

(1 edit)

That's literally a knock-off, I realised I can just download the first version of baldis. Basics, and I will be happy with that.

Lolol: I said that because it's my "USERNAME"

I just wanna say, that there's a bug minor bug it's when the countdown happens, It start at 0 then goes 9 8 7 6 5 4 3 2 1, now why does it start like It counts down like this. 0 9 8 7 6 5 4 3 2 1, Why is that?

I dont think thats a bug

That's not a bug, it was programmed to do that.

Ohhhh soz

WHAT?!!?!? What as in a heart attack, or were you can't type or write?

Mystman12: nope I have no plans to release this on mobile devices 

Android users: I was excited until you said no release of Android

Android, is released.

Where?

WHAT?!?!

Ik right, if you have a tablet, then If you search up on play store, Baldi remix you may find it. It's called like math learning school or something.

wrong I tried that's a lie I found nothing

Yeah! Well fuck you!

(1 edit)

and can you still stand in the corner without baldi geting you?

No

i love baldi its a good game but this one i dont understand?

Steal no Android version yet!!!!!!

*Still

I enjoy the progress you made on this and I'm excited to see the full version. Here's my video of me playing it if you're interested in seeing that 
https://www.youtube.com/watch?v=G9jfWrEgAz8

Will this be on ps4

NOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!

The full game might.

i doubt it will be on any type of console

BUG: [WHAT THE HECK IS THIS?]

HERE IS A SPECIAL BUG, BUT WHAT IS IT? ..., GOOD Guess YOU HAVE TO WAIT TO INVESTIGATE IT

:(

When will mobile version be out?

Yeah Full game demo for android hopefully.

NO READ THE FAQ ๐Ÿ˜ก ๐Ÿ˜ก

I know! He said nope I have no plans to release this demo for android. Just I'm hopefully that mystman12  will decide to release for android.

I'm not saying the full game (the final release) will not be on Android or iOS baldi's_basics-full-game ok

are 100% sure?

Never.

*cries in baldish*

I know it's sad but oh well

(1 edit)

it only sucks because I don't have a computer, as well as others

neither do i. i just play in on school computers lol

It's Here

(1 edit)

what game engine was baldi's basics made with?

Unity.

plus something called 'ReWired'

Hey Mystman12! Delete the comments in this game! The people is offending the game!!!

I dont see any

See again,more below or more up

why are the comments so weird and crazy???? is this a party?

Bug Unknown: ?????

[I put it that way, because I don't know what bug to fix for now] :(

Guys don't do it it's a scam I got a virus on my computer!!!!

The virus shouldn't have come from this game. 

it did it said I got a virus from baldi's demo

my antivirus said no virus so 

You should have downloaded it from THIS SITE ONLY. anything else is BEEG NONO

I Did

nope there is no virus so thats fake

Can you even open this game file with WinRAR?

yes

How do I open the game file with WinZip?

Mystman12 plz make a full game for Android when it comes out

guys chill i know you want it on android but you just have to wait for the full game to be officially released.

In 2020 for android eddition

plz make the game on android i will do anyting is that right baldisonicfilms

(1 edit)

YOU CAN'T MAKE ANDROID VERSION FOR PUBLIC DEMO!. 

):<

Yes

(+1)

In 2020 OFFICIAL

Hehe I found out how to play baldi on school computers

u can't play baldi in school well in CPS schools

but I managed to and I can tell you how.

Esta Muy Padre XD

Play-time! WHY DO LOVE PLAYING WITH PEOPLE?

:Laugh:

Cry

:Cry:

??????

So I literally suck at Baldi ๐Ÿ˜‚ but my God what an addictive fun game! I can't believe it took me this long to even play it! ๐Ÿ˜‚

please coming android

Look full game development update1:

how you do it? And what version of baldis basics on Android did you decompile 

cant tell until the full game on mobile final relese comes out

Viewing most recent comments 62 to 101 of 436 · Next page · Previous page · First page · Last page